Paragunate diversi materiali di stuoie di yoga - Qualessu hè u megliu per voi?

Micca tutti i stuoie di yoga sò creati uguali. Certi sò più rispettosi di l'ambiente; altri sò più durevuli. Quandu cercate u tappetinu di yoga perfettu, duvete pisà i vantaghji è i svantaghji di i numerosi tippi dispunibili.
Cum'è ognunu a sà, ci sò parechje stuoie di yoga cumuni nantu à u mercatu, cumprese stuoie di yoga in TPE / Gomma Naturale / PVC / NBR / Cork. Andemu à amparà a differenza di materiali di stuoie di yoga.
1. Tappetinu di Yoga in Gomma
Naturale I tappetini in gomma naturale  sò fatti in modu sustenibile cù gomma naturale sfruttata da l'arburi di gomma, una risorsa rinuvabile è à u cuntrariu di l'altri stuoie cuntene EVA o altra gomma sintetica. In un certu sensu, u tappettu di gomma naturale hè tuttu ciò chì un yogi vole in un tappetinu di yoga - ecologicu, grip incredibile è grande cunfortu. Questa matta hà ancu pruprietà antimicrobiche chì aiutanu à mantene a pulita.
2. TPE Yoga Mat
TPE (Elastomeri termoplastichi) stuoie di yoga sò fatte di polimeri, un tipu di plasticu cù proprietà termiche è elastiche. I materiali TPE ponu esse facilmente stampati, estrusi è riutilizzati. Tuttavia, ùn sò micca riciclabili.E stuperie fatte da TPE sò tipicamente abbastanza à bon pattu. I stuoie TPE sò facili da pulì è da curà ancu, basta spruzza cù un detergente organicu è asciuga.
3. Tappetinu di Yoga in
PVC U tappetinu di yoga in PVC hè fattu di polvere di resina in PVC. E stuoie in PVC sò generalmente prodotte cù bassa qualità per u costu più bassu.
Tuttavia, stuoie di yoga in PVC anu parechji vantaghji se u materiale PVC hè di alta densità è di alta qualità. Sti tippi di stuoie sò spessu nutate per a so ammucciatura spessa, resistenza à l'umidità è rivestimenti antiscivoli. Anu puntuatu altu in cunfortu è funzionalità, ma in listessu tempu, sò ingannevuli faciuli da pulì. Inoltre, si tenenu eccezziunale bè.
4. NBR Yoga Mat
NBR hè una gomma sintetica cumunimenti aduprata in l'industria automobilistica è aeronautica. Hè diventatu pupulare trà e stuoie di yoga perchè furnisce un bonu isolamentu è ammortizzamentu.
A fabricazione NBR ùn hè micca rispettosa di l'ambiente. In fattu, a so fabricazione hè limitata in Europa, USA è Canada per via di e sostanze tossiche aduprate per prudutallu, cum'è Butadiene.
5. Cork Yoga Mat
Cork hè un materiale naturale fattu da a corteccia di u querciu. Hè una risorsa rinuvabile chì ùn danneghja micca l'arburi durante a so racolta.
I tappeti di yoga in sughero tendenu à avè un latu fattu di sugheru è l'altru da materiale diversu per renderli micca scivolosi nantu à a superficie di u pavimentu. U stratu inferiore hè spessu fattu di TPE o materiale di gomma Naturale.
4


Tempu di posta: Jun-03-2021