Politica "Doppiu cuntrollu di u cunsumu d'energia" di u guvernu chinese

Cumu stai oghje? Spergu chì tuttu và bè.
Forse avete rimarcatu chì a recente politica di "doppiu cuntrollu di u cunsumu energeticu" di u guvernu cinese hà avutu un certu impattu nantu à a capacità produttiva di alcune cumpagnie di fabricazione, è a consegna di l'ordini in alcune industrie deve esse ritardata, naturalmente u nostru yoga l'articuli è l'articuli sportivi seranu ancu influenzati in un certu gradu.
Inoltre, u Ministeriu di l'Ecologia è l'Ambiente di a Cina hà publicatu u prugettu di "2021-2022 Pianu d'Azione Autunnale è Invernale per a Gestione di l'inquinamentu atmosfericu" in settembre. Questu autunnu è invernu (da u 1u d'ottobre 2021 à u 31 di marzu 2022),
a capacità produttiva in alcune industrie pò esse ulteriormente limitata.
Per mitigà l'impattu di queste restrizioni, noi Jointop raccomandemu davvero di fà i vostri ordini nantu à stuoie di yoga, bloccu di yoga, banda di resistenza, palla di yoga, calzini di yoga, rota di yoga, anellu di pilaties, hula hoop intelligente o altri accessori sportivi cumandate appena pussibule.
Cusì pudemu preparà i materiali in anticipu è organizà a stuoia di yoga è altri prudutti di yoga in anticipu per assicurà chì u vostru ordine pò esse mandatu à tempu per riduce possibili perdite inutili, pensu chì avà hè u megliu modu per prutege a vostra impresa è risparmià i costi per tè.
Puderete ancu nutà chì in u frattempu ci sò scarsità di prudutti in u mondu è grandi richieste di u mercatu, speremu chì pudemu travaglià megliu è più vicinu per uttene sta opportunità, a speranza pò entrà in una relazione d'affari à longu andà. Dunque vi suggerimu di piazzà ordini da questu mese perchè sta situazione pò causà un ritardu di 3-6 mesi chè prima, chì opinione avete?
Sè avete più dumande per piacè, sentitevi liberi di cuntattà Jointop in ogni mumentu!
Per piacè, fate cura in questu periodu speciale è tutte e benedizioni per voi è i vostri.

"Doppiu cuntrollu di u cunsumu energeticu"

"Doppiu cuntrollu di u cunsumu d'energia" -2

 

"Doppiu cuntrollu di u cunsumu d'energia" -3


Tempu di posta: Ott-15-2021